UDALEKU DIGITAL@

UDALEKU DIGITAL@ Gipuzkoako Foru Aldundia, Orona Fundazioa eta Kode_Eskolaren arteko elkarlanaren emaitza da. 8-16 urte bitarteko haur eta gaztetxoei zuzendutako sei eguneko udaleku digital hauek Hondarribiako aterpetxean garatuko dira, Txingudiko badian dagoen sekulako ingurune berezian. Hirigunetik 800 metrotara eta hondartzatik 400 metrotara. Haurrek eta gazteek teknologiaz, kirolaz eta naturaz gozatzeko aukera paregabea izango dute.

TXANDAK
uztailak 16-22 | 8-12 urte (Lehen Hezkuntzako ikasleak)
abuztuak 20-26 | 12-16 urte (Bigarren Hezkuntzako ikasleak)

* Ume edo gaztetxo bakoitzak bere esku-ordenadorea eraman behar du etxetik.

Ikastetxea eta Ikasturtea

Herria eta kode postala

NAN

UDALEKU DIGITAL@

Hondarribiako aterpetxea

Aukeratu txanda:
Uztaila 16-22 (8-12 urte)Abuztua 20-26 (12-16 urte)

Gaisotasun edo alergiaren bat?

Zein?

Bere izakera eta ohiturei buruzko aipamenik egin nahi duzu?

Zein?

Baldintza orokorrak
Guraso eta tutoreek baimena ematen dute beren seme-alabek UDALEKU DIGITAL@ programako jarduera eta txango guztietan parte hartzeko. Horrez gain, Kode_Eskolari baimena ematen diote haien seme edo alabaren argazkiak eta bideoak bere publizitatean erabiltzeko. Baimenik eman nahi ez baduzu, adierazi medesez “bestelako iruzkinak” atalean. Bestalde, seme edo alaba bakoitzak udalekura bere esku-ordenagailua eramango duela egiaztatzen dute.

Irakurri, ulertu eta onartzen ditut UDALEKU DIGITAL@ programaren baldintza orokorrak.