IDEO OSTIRAL TEKNOLOGIKOAK

Teknologiaren erabilera soziala, kritikoa, sortzailea eta kolaboratiboa uztartzen dituen kultura digitalari eta teknologiari eskainitako laborategia da. Orona Ideo bezalako zentro teknologiko baten testuinguruan, mundu digitala eta elkarlaneko sorkuntza harremanetan jartzen dituzten aktibitateak eskaintzen ditu, esperimentazio gune bezala.

Ideo ostiralak teknologia zergatik, nola eta zertarako erabiltzen dugun hausnartzeko eta horren inguruan esperimentatzeko gunea izan nahi du.
Kode_Eskolak eta Orona Fundazioak elkarlanean sortu eta garatzen duten proiektua da Ideo Ostiral Teknologikoak.

NON: Orona Ideo
NOIZ: 2018-2019 ikasturtea
ORDUTEGIA: ostiralero 18.00-19.30

* GOGORATU ikasle bakoitzak bere esku-ordenadorea eraman behar duela.

Egutegia

• maiatzak 3 – ekainak 28

Bi hilabeteko kuota 100 euro

Ikasturtea

Aukeratu programazio edo robotika laborategia:

Guraso eta tutoreek Kode_Eskolari baimena ematen diote haien seme edo alabaren argazkiak eta bideoak bere publizitatean erabiltzeko eta baita antolatzen duen jardueren berri epostaz emateko. Baimenik eman nahi ez duenak, adierazi mesedez “bestelako iruzkinak” atalean. Bestalde, seme edo alaba bakoitzak Ideo Ostiral Teknologikora bere esku-ordenagailua eramango duela egiaztatzen dute.

Irakurri, ulertu eta onartzen ditut baldintza orokorrak.