UDALAB IDEO Campus Teknologikoa 2020

Udako Campuserako matrikula oparitu nahi baldin baduzu,  OPARI-TXARTELA ETXERA BIDALIKO DIZUGU! – Egin eskaera: 658 731 491

UDALAB IDEO Udako Campus Teknologikoa

Udaberriko itxialdiaren ondoren, aurtengo Udako Campus Teknologikoa, UDALAB IDEO, gure seme-alaben hezkuntza eta emozioen garapenerako inoiz baino esperientzia aberasgarriagoa eta beharrezkoagoa izango dela uste dugu, betiere osasunaren babesa bermatuz.

Horregatik KODE_ESKOLA proiektuaren baitan seigarren Udako Campus Teknologikoa antolatu dugu, Orona Fundazioaren eta Gipuzkoako Foru Aldundiaren laguntzarekin, gure haur eta nerabeen artean ezagutza eta burujabetza teknologikoa sustatzeko eta gure gizartean duen garrantziari buruz kontzientziatzeko.

Aurtengo Udako Campusean 5-16 urteko ume eta nerabeek bideo-jokoak, ikus-entzunezkoak, aplikazioak, webguneak, 3D inprimagailuak, robotak… programatzen ikasten hasteko, edo ikasten jarraitzeko, aukera izango dute. Gainera, uda izanik, programazio-tailerrak beste motatako jarduerekin osatuko dira, bazkaldu ondoren: kirola, ordenadorerik gabeko programazioa, eta zibersegurtasuna lantzeko filmak, debateak eta jolasak.

NONOrona Ideo
NOIZ: Ekainak 29 – Uztailak 3 | Uztailak 6-10 | Uztailak 13-17
ADINA: 5-16 urte
ORDUTEGIA: 09.30-13.30
(Zaintza 08.30-09.30 | Bazkaria 13.30-14.30 | | Kirola/Jolasak 14.30-16.00)

TECHLAB IDEO campusaren helburua da ekintzailetza teknologikoaren balioak haur eta gazteengana hurbiltzea, teknologia berrien erabilera sortzailea sustatuz.

Campus honetan ume eta gaztetxoak programatzen hasiko dira, beren sormenari ateak zabaltzeko helburuarekin. Proiektu teknologiko txikiak gauzatuko dituzte, askotariko esparruetakoak (robotika, bideo-jokoak, ikus-entzunezkoak…), euskaraz edo ingelesez, gazte-gaztetatik haien bokazio eta sormen teknologikoa pitz dadin.

Kode_Eskola metodoak oinarrizko zenbait gaitasun garatzen laguntzen du burujabetza teknologikoa sustatzeko. Gaitasun horiek beharrezkoak izango dituzte gure ikasleek, bai eskolan bai beren etorkizun profesionalean, eta baita ahalduntze pertsonalean ere.

UDALAB IDEO 2019 irudiak

*GOGORATU ikasle bakoitzak bere esku-ordenadorea eraman behar duela Udako Campusera.

AUKERATU ZURE TAILERRA ETA EMAN IZENA!
PLAZA MUGATUAK

Txikienak programazioaren munduan murgiltzeko tresna ezinhobea da Scratch jr. Sekuentziazioa, lateralitatea eta dimentsio espaziala lantzen dira, guzti hau talde lanean oinarritutako errespetuzko giroan. Ariketa osagarri gisa, Coding Games for Kids eta Kodable, Light Bot eta FixTheFactory ere landuko dira. Etxean Ipad edo Android tableta bat baldin baduzu, aukera bikaina txikienak jolastuz programatzen ikasten hasteko. Irakurtzen ez dakitenentzat edota irakurtzen hasiberriak direnentzat pentsatua eta diseinatua.

Ekarri zeure tableta etxetik: Ipad edo Android.

MITk sortutako programatzen ikasteko lengoaia da Scratch. Tailer honetan istorio elkarreragileak, animazioak, bideo-jokoak eta musika sortuko dituzu, pertsonaiak, eskenatokiak, mugimenduak eta soinuak puzzleak egiten diren moduan konposatuz. Gainera zure lanak lagunekin partekatu ahal izango dituzu web batean. Ariketa osagarri gisa, code.org eta Tynker eta Kodu ere landuko dira. Programatzen hasteko eta sakontzeko aukera ezin hobea. Zeuk proposatu, zeuk sortu!!

Ekarri zeure esku-ordenagailua etxetik.

Minecraft, munduko bideo-joko ezagunenetakoa, tresna bikaina da programatzen ikasteko! Aste Santuko Campusean Minecraft Education Edition bertsioarekin egingo dugu lan. Europako hainbat herrialdeetako ikastetxeetan dagoeneko MineCraften erabilera txertatua dago haien eskola-kurrikulumean hezkuntzako oinarrizko gaitasunak eta edukiak sustatzeko helburuarekin. Gainera, ingelesa ere lantzen da, programatzeko aginduak ingelesez baitaude. Emaitza: dibertituz ikasi!

Ekarri etxetik zeure esku-ordenagailua.

Tailer honetan robotikaren oinarriak ikasiko dituzu: robotak eraikitzen, martxan jartzen, sentsoreak erabiltzen eta hainbat ariketa egiten. Prozesu honetan hainbat konpetentzia landuko dituzu: imajinazioa, diseinua, pentsamendu logikoa, programazioa, denboraren kudeaketa eta talde lana. Eraikitako robotekin erronka ugari burutu beharko dituzu: marrak jarraitzea, futbolean jolastea, oztopoak ekiditea… Zure aurreneko esperientzia proiektu tekniko batean eta haren programazioan!

Ekarri zeure esku-ordenadorea edo tableta etxetik.

Bideo-jokoak diseinatzeko plataforma digital bat erabiliko da, ROBLOX izenekoa. Horren bidez, erraza da fisikaren eta programazioaren munduan barneratzen hastea.
Hezkuntza-software horren xedea da fisikarekiko eta sormenarekiko interesa piztea, bideo-jokoak sortuz LUA programazio-lengoaiaren bidez.
Plataforma horri esker 3Dko munduak editatu eta sor daitezke. Gainera, jokoa bera garatu ostean, argitaratzeko, partekatzeko eta lagunekin jokatzeko aukera ematen du, edozein plataformatan (kontsolan, mugikorrean…).

Ekarri zeure esku-ordenagailua etxetik.

Ikastaro honetan robotikaren oinarriak ikasteaz gain, praktikan ere jarriko ditugu. Robotak eraiki ondoren, honen atalak kontrolatuko dira, motore eta sentsore ezberdinei dagokionez. Prozesu dibertigarri honetan hainbat esparru landuko ditugu, hala nola, irudimena, diseinua, pentsamendu logikoa, programazioa, denboraren kudeaketa eta talde lana. Eraikitako robotek erronka ugari gainditu beharko dituzte: misioak burutzea, marrak jarraitzea edota Sumo txapelketa. Horretarako, LEGO Mindstorms software-a erabiliz, bloke bidezko programazioa ikasiko dugu. Zure aurreneko esperientzia proiektu tekniko batean eta haren programazioan!

Ekarri zeure esku-ordenadorea etxetik.

Ikus-entzunezko sorkuntzak eta teknologia berriek hezkuntzarako baliabide gisa dituzten aukerak arakatzea da ikastaro honen jomuga nagusia. Oinarrizko bideogintza, hau da, film laburrak nola sortu, editatu… ikasiko dute ikasleek.  Kamarak erabiltzen, eszena batetarako argia modu egokian lantzen, audioak sinkronizatzen… Bost ataletan banatuko da ikasleen lana: 1. preprodukzio lanak, 2. gidoia sortzea, 3. grabazioa egitea, 4. musika eta audioa, eta 5. bideoa editatzea.

Ekarri esku-ordenadorea eta telefono mugikorra etxetik.

Ikastaro honen helburua autoestimu komunikatiboa eta arte-gaitasuna garatzea da. Horretarako eduki digitalak sortuko dira (gaia zehaztu, gidoia sortu eta erredakzioa), kamararen aurrean naturaltasunez jokatzen ikasiko da, grabaketarako eta bideoen ediziorako teknikak eta trukoak ezagutuko dira… Gainera, edukiak plataforma digital batean eta sare sozialetan argitaratzeko moduak aztertuko dira (youtuberako bideoak, iragarkiak, erreportajeak…). Aukera ezinhobea komunikazio digitalaren munduan murgildu nahi baduzu!

Ekarri esku-ordenadorea (Mac bada, hobeto) eta telefono mugikorra etxetik

Tailer teknologiko honetan zeure aplikazioa sortuko duzu, telefono mugikorrerako, App Inventor programazio-tresna erabiltzen ikasiz. Baliabide horrekin aplikazio xumeak, eta baita konplexuagoak ere, sor daitezke.
App Inventor bloke bidez garatzen den programazio-lengoaia da (eraikuntza jolas baten moduan). Telefono mugikorraren “burmuinari” aginduak emateko erabiliko duzu, zeure aplikazioa sortuz!

Ekarri esku-ordenadorea eta telefono mugikorra etxetik (Android bada, hobeto)

Bideo-joko zale amorratua al zara? Ziur noizbait galdetu diozula zure buruari “nola demontre egingo ote dituzte bideo-jokoak?”. Orain zuk ere baduzu bideo-jokoak egiten ikasteko aukera, UNITY bezalako ingurune profesional bat erabiliz, gainera. Diseinu lanetan ariko gara, baita kodetzen ere, hainbat tresna desberdin erabiliz. Prest al zaude bideo- jokoen garapenean murgiltzeko?

Ekarri zeure esku-ordenagailua etxetik.

Robotikan adituek Arduino erabiltzen dute! C++ lengoaian oinarritzen den tresna ahaltsu hau estandar bilakatu da jada ingeniarien artean, baina programatzen ikasteko abiapuntu itzela ere izan daiteke. Tailer teknologiko honetan roboten prototipoak egiteko teknikak eta programazioaren oinarriak modu dibertigarrian, erronkaz-erronka, landuko dira.

Plakak, kableak, LCD pantailak eta sentsoreak (argia eta distantzia) konektatu eta programatzeko prest? Zatoz ba! Proiektu desberdin eta dibertigarri asko egingo ditugu, halanola “semaforo” bat, auto telegidatua… eta gainera 3D inpresora batean inprimatutako piezak erabiliko ditugu gure proiektuetan.

Ekarri zeure esku-ordenagailua etxetik.

Nola funtzionatzen dute hainbeste erabiltzen ditugun webguneek? Izan sare sozial ala online egunkari, egunero hainbat webgune bisitatzen ditugu. Ikastaro honetan zure webguneak egiten ikasiko duzu, haien atzean dagoen programazioa era erraz eta dibertigarrian landuz. Argazki, bideo edota testuak partekatzeko plataforma ezin hobea sortu ahal izango duzu, edukia antolatuz, itxura txukuna emanez… Eta batez ere, sormena landuz!

Ekarri zeure esku-ordenagailua etxetik.

Agenda

08.30-09.30 ZAINTZA
09.30-13.30 TEKNOLOGIA TAILERRAK, IRAKASLE ESPEZIALIZATUEN GIDARITZAPEAN
13.30-14.30 BAZKARIA: ORONA IDEO MENUA *
14.30-16.00 KIROLA, ZIBERSEGURTASUNA ETA ORDENADORERIK GABEKO PROGRAMAZIOA

* Guregandik gehienez ere 200 km bitarteko lurretan hazi eta ondu diren sasoiko produktuekin prestatua.
* Menu bereziak behar dituzten haurrek 658 731 491 telefonora deitu dezakete (Idoia: 09.30-11.00).

Prezioak

A. (Bus joan-etorria) + Tailer teknologikoa + Bazkaria  + Arratsaldeko jarduerak (09.30-16.00)
B. (Zaintza) + Tailer teknologikoa + Bazkaria  (08.30-14.30)
C. (Zaintza) + Tailer teknologikoa (08.30-13.30)

Datak: Ekainak 29 – Uztailak 3 | Uztailak 6-10 | Uztailak 13-17
Bekak: -%20:
familia ugariak eta gurasobakarrak, langabetuak, DBE eta GLL.

Autobusa

BUS 1. Hondarribia – Irun – Pasaia – Errenteria – Gros – Zentroa – Amara – Antiguo – Rekalde – Orona Ideo
BUS 2. Zarautz – Orio – Usurbil – Lasarte-Oria – Orona Ideo

* Informazio gehiago behar dutenek 658 731 491 telefonora deitu dezakete (Idoia: 09.30-11.00).
* Beste herrietatik etortzen direnentzat, aparkalekua dohain

toc dep | giam can nhanh