Campus teknologikoak

5-16 urteko ume eta gaztetxoei zuzendutako Campus Teknologikoak udako (UDALAB.IDEO), Aste Santuko (TECHLAB.IDEO) eta Gabonetako (NEGULAB.IDEO) oporretan garatzen dira Orona Ideo eraikinean. Nahi dutenentzat bazkaria eta joan-etorrirako autobusarekin.

BUS 1. Hondarribia – Irun – Pasaia – Errenteria – Gros – Zentroa – Amara – Antiguo – Rekalde – Orona Ideo
BUS 2. Zarautz – Orio – Usurbil – Lasarte-Oria – Orona Ideo

Bideo-jokoak, robotak, 3D inpresioa… eta gehiago programatzen ikasten hasteko, edo ikasten jarraitzeko, aukera paregabea. Gainera, oporrak izanik, programazio-tailerrak beste motatako jarduerekin osatuko dira, urtaroaren arabera: ordenadorerik gabeko programazioa, zibersegurtasuna, kirola…

IRUDIAK Gabonetako NeguLab Ideo 2019

IDEO Campus Teknologikoetan ume eta gaztetxoak programatzen hasiko dira, beren sormenari ateak zabaltzeko helburuarekin. Proiektu teknologiko txikiak gauzatuko dituzte, askotariko esparruetakoak (robotika, bideo-jokoak…), euskaraz edo ingelesez, gazte-gaztetatik haien bokazio eta sormen teknologikoa pitz dadin.

Kode_Eskola metodoak oinarrizko zenbait gaitasun garatzen laguntzen du burujabetza eta ekintzailetza teknologikoa sustatzeko. Gaitasun horiek beharrezkoak izango dituzte gure ikasleek, bai eskolan bai beren etorkizun profesionalean, eta baita ahalduntze pertsonalean ere.

Tailerrak

PROGRAMAZIO LAB (5-7 urte)

Txikienak programazioaren munduan murgiltzeko tresna ezinhobea da Scratch jr. Sekuentziazioa, lateralitatea eta dimentsio espaziala lantzen dira, guzti hau talde lanean oinarritutako errespetuzko giroan. Ariketa osagarri gisa, Coding Games for Kids eta Kodable, Light Bot eta FixTheFactory ere landuko dira. Etxean Ipad edo Android tableta bat baldin baduzu, aukera bikaina txikienak jolastuz programatzen ikasten hasteko. Irakurtzen ez dakitenentzat edota irakurtzen hasiberriak direnentzat pentsatua eta diseinatua.

Ekarri zeure tableta etxetik: Ipad edo Android.

PROGRAMAZIO LAB (8-10 urte)

MITk sortutako programatzen ikasteko lengoaia da Scratch. Tailer honetan istorio elkarreragileak, animazioak, bideo-jokoak eta musika sortuko dituzu, pertsonaiak, eskenatokiak, mugimenduak eta soinuak puzzleak egiten diren moduan konposatuz. Gainera zure lanak lagunekin partekatu ahal izango dituzu web batean. Ariketa osagarri gisa, code.org eta Tynker eta Kodu ere landuko dira. Programatzen hasteko eta sakontzeko aukera ezin hobea. Zeuk proposatu, zeuk sortu!!

MINECRAFT (8-10 urte)

Minecraft, munduko bideo-joko ezagunenetakoa, tresna bikaina da programatzen ikasteko! Aste Santuko Campusean Minecraft Education Edition bertsioarekin egingo dugu lan. Europako hainbat herrialdeetako ikastetxeetan dagoeneko MineCraften erabilera txertatua dago haien eskola-kurrikulumean hezkuntzako oinarrizko gaitasunak eta edukiak sustatzeko helburuarekin. Gainera, ingelesa ere lantzen da, programatzeko aginduak ingelesez baitaude. Emaitza: dibertituz ikasi!

Ekarri etxetik zeure esku-ordenagailua.

MINECRAFT (10-12 urte)
BIDEO-JOKOAK PROGRAMATZEN (11-14 urte)

Tailer teknologiko honetan bideo-jokoak sortzeko GAME MAKER plataforma digitala erabiliko dute ikasleek. Modu intuitiboan eta 2Dn programatuz, ikasleek logika eta matematika landuko dute (entsegu eta errorea, hipotesien baieztapenak, X eta Y koordenadak…). Sormen teknologikoa garatzeko ere baliabide egokiak eskaintzen ditu Game Maker plataformak (pixelekin marraztu, pantailak eta jokoa diseinatu…). Anima ezazu zure seme-alaba bideo-jokoen programazioaren munduan murgiltzen, bideo-jokoen erabiltzaile hutsa izatetik sortzaile izatera lehenengo jauzia egin dezan!

Ekarri zeure esku-ordenagailua etxetik.

KONPETENTZIA DIGITALA GARATZEN (12-14 urte)

Egungo gizarte digitalizatuan, gure gaztetxoen konpetentzia digitala garatzea ezinbestekoa da.

Bizi dugun osasun krisiak gure seme-alaben alfabetizazio digital maila uste genuena baino urriagoa dela erakutsi digu eta errealitate hori desabantaila handia da ikasketak online egiterakoan. Ordenagailuekin ondo moldatuz gero, gure seme-alabek autonomia handiagoa izango dute ikasketak burutzeko.

Udako campuseko KONPETENTZIA DIGITALA GARATZEN tailerrean edukiak bilatzen, partekatzen eta editatzen ikasiko dute ikasleek. Hauexek dira ikastaro honen eduki nagusiak:

• Sarean modu efektibo eta ziurrean komunikatzea.
  • Mezuak bidali, berbidali, erantzun edota artxibatzea.
  • Aurkezpenak editatu eta infografia erakargarriak diseinatzea.
  • Zibersegurtasuna (copyright, pribatasun politikak, segurtasun neurriak…).
  • Bideo-konferentziak.

Prestatu ditzagun gure seme-alabak etorkizun digitalerako!

Ekarri zeure esku-ordenagailua etxetik.

LEGO ROBOTIKA (12-14 urte)

Ikastaro honetan robotikaren oinarriak ikasteaz gain, praktikan ere jarriko ditugu. Robotak eraiki ondoren, honen atalak kontrolatuko dira, motore eta sentsore ezberdinei dagokionez. Prozesu dibertigarri honetan hainbat esparru landuko ditugu, hala nola, irudimena, diseinua, pentsamendu logikoa, programazioa, denboraren kudeaketa eta talde lana. Eraikitako robotek erronka ugari gainditu beharko dituzte: misioak burutzea, marrak jarraitzea edota Sumo txapelketa. Horretarako, LEGO Mindstorms software-a erabiliz, bloke bidezko programazioa ikasiko dugu. Zure aurreneko esperientzia proiektu tekniko batean eta haren programazioan!

Ekarri zeure esku-ordenadorea etxetik.

BIDEOGINTZA (12-14 urte)
ROBOTIKA ARDUINO (14-16 urte)
WEBGUNEAK SORTZEN (14-16 urte)
BIDEO-JOKOAK SORTZEN (14-16 urte)
3D INPRESIO LABORATEGIA (14-16 urte)

NON: Orona IDEO
NOIZ: UDA / ASTE SANTUA / GABONAK
ORDUTEGIA: 09.30-13.30 (Tailer Teknologikoa) Nahi duenak: Zaintza / Autobusa / Bazkaria

• Bekak: -%10: familia ugariak eta gurasobakarrak, langabetuak, DBE eta GLL.
  • Aparkalekua doan auto eta bizikletentzat.

Azken berriak

Udalab Ideo 2020

Hementxe dituzue aurtengo Canpuseko irudi batzuk, zuen seme-alabekin partekatzeko.
Esker mila zuen parte hartzeagatik, eta ondo ibili udan!!