Campus teknologikoak

5-16 urteko ume eta gaztetxoei zuzendutako Campus Teknologikoak udako (UDALAB.IDEO), Aste Santuko (TECHLAB.IDEO) eta Gabonetako (NEGULAB.IDEO) oporretan garatzen dira Orona Ideo eraikinean. Nahi dutenentzat bazkaria eta joan-etorrirako autobusarekin.

BUS 1. Hondarribia – Irun – Pasaia – Errenteria – Gros – Zentroa – Amara – Antiguo – Rekalde – Orona Ideo
BUS 2. Zarautz – Orio – Usurbil – Lasarte-Oria – Orona Ideo

Bideo-jokoak, robotak, 3D inpresioa… eta gehiago programatzen ikasten hasteko, edo ikasten jarraitzeko, aukera paregabea. Gainera, oporrak izanik, programazio-tailerrak beste motatako jarduerekin osatuko dira, urtaroaren arabera: ordenadorerik gabeko programazioa, zibersegurtasuna, kirola…

IDEO Campus Teknologikoetan ume eta gaztetxoak programatzen hasiko dira, beren sormenari ateak zabaltzeko helburuarekin. Proiektu teknologiko txikiak gauzatuko dituzte, askotariko esparruetakoak (robotika, bideo-jokoak…), euskaraz edo ingelesez, gazte-gaztetatik haien bokazio eta sormen teknologikoa pitz dadin.

Kode_Eskola metodoak oinarrizko zenbait gaitasun garatzen laguntzen du burujabetza eta ekintzailetza teknologikoa sustatzeko. Gaitasun horiek beharrezkoak izango dituzte gure ikasleek, bai eskolan bai beren etorkizun profesionalean, eta baita ahalduntze pertsonalean ere.

NON: Orona IDEO
NOIZ: UDA / ASTE SANTUA / GABONAK
ORDUTEGIA: 09.30-13.30 (Tailer Teknologikoa) Nahi duenak: Zaintza / Autobusa / Bazkaria

• Bekak: -%10: familia ugariak eta gurasobakarrak, langabetuak, DBE eta GLL.
  • Aparkalekua doan auto eta bizikletentzat.

Azken berriak

Udalab Ideo 2020

Hementxe dituzue aurtengo Canpuseko irudi batzuk, zuen seme-alabekin partekatzeko.
Esker mila zuen parte hartzeagatik, eta ondo ibili udan!!