Oinarrizko programazioa eta zibersegurtasuna

GOGORATU:

*Kode_Tu hezkuntza-plataformak ez ditu ondoko bideoan aipatzen diren “Etxetik Programatzen” plataformako ikastaro guztiak biltzen.

*Kode_Tu hezkuntza-plataformak ez du ziurtagiririk edo diplomarik luzatzen ikastetxeetako erabiltzaileei.

*Galdetu zure ikastetxeko irakasleari laguntza behar duzunean.

*Zibersegurtasuna lantzeko liburu digitalak (5-12 urte): Bideo-banpiroak eta Interneteko krokodiloaren kasua

Ikastaro honen helburua ikasleak ingurune digitalean trebatzen hastea da, oinarrizko programazioan lehen urratsak emanez, pentsamendu logiko-konputazionala garatuz, etorkizunerako beharrezkoa izango duten konpetentzia digitala landuz.

Bi programazio-lengoaien funtsezko kontzeptuak landuko dira. Alde batetik, Scratch (bloke bidezko programazioa) eta, bestetik, Game Maker (2Dko bideo-jokoen programazioa).

Horrekin batera, zibersegurtasunak duen garrrantziaz kontzientzia hartzeko edukiak ere landuko dira, umeek Internet modu arduratsuan eta seguruan erabiltzen ikas dezaten.

Ikastaro honetan umeak zerotik hasiko dira, beraz ez dute aurreko ezagutzarik behar.

Aurkibidea

1. UNITATEA- SCRATCH. Scratch: Sarrera (6 Modulu)
  2. UNITATEA- SCRATCH. Jolas sinpleak: Garapena (4 Modulu)
  3. UNITATEA- SCRATCH. Jolasen edizioa: Birnahasketa (4 Modulu)