Ostiral teknologikoak

Teknologiaren erabilera soziala, kritikoa, sortzailea eta kolaboratiboa uztartzen dituen konpetentzia digitalari eta teknologiari eskainitako laborategia da. Orona Ideo bezalako zentro teknologiko baten testuinguruan, mundu digitala eta elkarlaneko sorkuntza harremanetan jartzen dituzten aktibitateak eskaintzen ditu, esperimentazio gune bezala.

Ideo ostiralak teknologia zergatik, nola eta zertarako erabiltzen dugun hausnartzeko eta horren inguruan esperimentatzeko gunea izan nahi du.

Kode_Eskolak eta Orona Fundazioak elkarlanean sortu eta garatzen duten proiektua da Ideo Ostiral Teknologikoak.

• NON: Orona Ideo
  • NOIZ: 2020-2021 ikasturtea
  • ADINA: 8-16 urte
  • ORDUTEGIA: ostiralero 18.00-19.30

*  Gogoratu! ikasle bakoitzak bere esku-ordenadorea eraman behar du.

Bete ondoko galdetegia eta laster batean erantzungo dizugu.

Ikaslearen datuak

Izena eta abizenak

Ikasturtea

Harremanetarako datuak

Izena eta abizenak

Eposta

Telefonoa

Aukeratu programazio edo robotika laborategia:

BALDINTZA OROKORRAK

Guraso eta tutoreek Kode_Eskolari baimena ematen diote haien seme edo alabaren argazkiak eta bideoak bere publizitatean erabiltzeko eta baita antolatzen duen jardueren berri epostaz emateko. Baimenik eman nahi ez duenak, adierazi mesedez “bestelako iruzkinak” atalean. Bestalde, seme edo alaba bakoitzak Ideo Ostiral Teknologikora bere esku-ordenagailua eramango duela egiaztatzen dute.

Bestelako iruzkinak

Irakurri, ulertu eta onartzen ditut baldintza orokorrak.